Zoek op kenteken:

vandaag 387 meldingen
laatste update: 09-10-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze SCANIA met kenteken: 02-BNN-8 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide SCANIA rapport van 02-BNN-8.

Schademelding maken voor 02-BNN-8? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 02-BNN-8 zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 02-BNN-8. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 02-BNN-8 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze SCANIA.

SCANIA S650

Toegevoegd op: 27 juni 2024

Melding

Verhoogde kans op schade

Algemene informatie

Kenteken 02-BNN-8
Merk SCANIA
Model S650
Kleur N.v.t.
Bouwjaar 15-10-2019
Nieuwprijs € 0
Brandstof Diesel
Vermogen 478 kW / 651 PK
Topsnelheid 90 km/h
Transmissie 14 v., automaat
Importauto Nee
APK tot 15-10-2024

Motor en milieu

Vermogen 478 kW / 651 PK bij 1900 rpm
Koppel Nm
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 16353cc
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd na reparatie op: 03-10-2023 om 13:50
Aandachtspunt 1 Band beschadigd
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
APK goedgekeurd na reparatie op: 29-09-2022 om 11:21
Aandachtspunt 1 Mistlicht onjuist afgesteld
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
APK goedgekeurd na reparatie op: 11-10-2021 om 14:26
Aandachtspunt 1 Stadslicht werkt niet (goed)
APK goedgekeurd na reparatie op: 12-10-2020 om 14:17
Aandachtspunt 1 Voorruit ernstig beschadigd in directe gezichtsveld

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 02-BNN-8 Nee

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 612 mm
Voertuig breedte 255 mm
Voertuig hoogte -
Wielbasis 3 mm
Spoorbreedte voor -
Spoorbreedte achter -
Massa rijklaar 9171 kg
Massa ledig voertuig 9071 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 15-10-2019
Eerste afgifte in Nederland 15-10-2019
Laatste tenaamstelling 20-06-2024
02-BNN-8
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport