Zoek op kenteken:

vandaag 21 meldingen
laatste update: 12-05-2025
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze OPEL met kenteken: X-534-DS de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide OPEL rapport van X-534-DS.

Schademelding maken voor X-534-DS? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor X-534-DS zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met X-534-DS. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor X-534-DS zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze OPEL.

Wij hebben 112.149 OPEL meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

OPEL AMPERA-E

Toegevoegd op: 7 januari 2024

Algemene informatie

Kenteken X-534-DS
Merk OPEL
Model AMPERA-E
Kleur Blauw
Bouwjaar 02-03-2017
Nieuwprijs € 44.000
Brandstof Elektriciteit
0-100km/h 7,3 seconden
Topsnelheid 150 km/h
Importauto Ja
APK tot 19-12-2025

Motor en milieu

Vermogen kW / PK
Koppel Nm
Actieradius - km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 19-12-2023 om 08:44
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 1
Website NederlandMobiel.nl
Datum 07-01-2024
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 12 (bekijk alle foto's)
bron: NederlandMobiel.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken X-534-DS Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door versnelde slijtage van de stuurkolomonderdelen ontstaat metaalgruis. Hierdoor kan de stuurkolom

Mogelijk gevolg
Indien de stuurkolom blokkeert is het voertuig onbestuurbaar.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stuurk
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 4.354
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan oververhit raken of brand veroorzaken wanneer deze volledig of bijna volledig wordt opgeladen.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan door oververhitting van de hoogspanningsaccu gaan smeulen of in brand komen te staan.

Herstel
De instelling van de auto controleren en, mits niet al door de klant aangepast, het opladen van de accu beperken tot minder dan de volledige capaciteit door de instellingen in de auto van de klant aan te passen. Dit is een tijdelijke remedie, de definitieve oplossing wordt nog onderzocht door Opel en volgt nog.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009).

Herstel
Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De vloerisolatie is bij activeren van de gordelspanner niet bestand tegen de hete gassen die dan vrijkomen.

Mogelijk gevolg
brand

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal een bescherming toevoegen aan de betreffende vloerisolatie en een afdekking op de gordelspanner.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van OPEL AMPERA-E modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag -
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 416 mm
Voertuig breedte 177 mm
Voertuig hoogte -
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 151 mm
Spoorbreedte achter 152 mm
Massa rijklaar 1701 kg
Massa ledig voertuig 1601 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd -
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 02-03-2017
Eerste afgifte in Nederland 18-10-2023
Laatste tenaamstelling 07-12-2023
X-534-DS
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport