Kenteken Check schade:

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze MITSUBISHI met kenteken: 10-ZG-JF de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MITSUBISHI rapport van 10-ZG-JF.
Schademelding maken voor 10-ZG-JF? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 10-ZG-JF zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 10-ZG-JF. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor 10-ZG-JF zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MITSUBISHI.
Wij hebben 24.387 MITSUBISHI meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(262.311)
- - PEUGEOT(144.529)
- - RENAULT(137.370)
- - OPEL(134.582)
- - FORD(129.714)
- - MERCEDES-BENZ(121.769)
- - TOYOTA(118.913)
- - BMW(113.951)
- - AUDI(93.940)
- - CITROEN(80.759)
- - VOLVO(80.346)
- - KIA(76.050)
- - FIAT(66.159)
- - HYUNDAI(55.879)
- - SEAT(51.736)
- - NISSAN(49.438)
- - SKODA(46.920)
- - SUZUKI(46.332)
- - MAZDA(33.833)
- - MINI(33.053)
- - MITSUBISHI(24.387)
- - TESLA(13.581)
- - DACIA(13.044)
- - LAND ROVER(12.135)
- - CHEVROLET(12.111)
- - HONDA(12.041)
- - PORSCHE(11.150)
- - ALFA ROMEO(10.223)
- - LYNK&CO(9.389)
- - DAIHATSU(7.245)
- - JEEP(6.553)
- - LEXUS(6.459)
- - SAAB(4.983)
- - JAGUAR(4.570)
- - MG(4.207)
- - SUBARU(3.795)
- - SMART(3.678)
- - CUPRA(3.398)
- - DODGE(2.908)
- - IVECO(2.726)
MITSUBISHI PAJERO
Algemene informatie
Kenteken | 10-ZG-JF |
Merk | MITSUBISHI |
Model | MITSUBISHI PAJERO |
Kleur | Zwart |
Bouwjaar | 22-01-2008 |
Nieuwprijs | € 0 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 125 kW / 170 PK |
Importauto | Nee |
APK tot | 05-07-2026 |
Motor en milieu
Vermogen | 125 kW / 170 PK |
Koppel | Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 3200cc |
Verbruik stad | 13.1 l/100km |
Verbruik snelweg | 9.1 l/100km |
CO2-uitstoot | 280 g/km |
Zuinigheidslabel | G |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten

Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |

Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |

Aandachtspunt 1 Roetfilter niet aanwezig of duidelijk defect |
Aandachtspunt 2 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 3 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |

Aandachtspunt 1 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |

Aandachtspunt 1 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 3 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |

Aandachtspunt 1 Schokdemper werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |

Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
Aandachtspunt 3 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 4 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 5 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |

Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 Werking veersysteem ondeugdelijk |
Aandachtspunt 4 Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt |
Aandachtspunt 5 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |

Aandachtspunt 1 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |

Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk |
Aandachtspunt 3 Trommel-/schijfrem draait niet/onvoldoende vrij |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 30-07-2025 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 10-ZG-JF | Ja |
Omschrijving De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoel Mogelijk gevolg Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend gelu Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 73.234 |
Omschrijving Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor Mogelijk gevolg De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 103.366 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg Mogelijk gevolg Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 7.126 |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 278 mm |
Spoorbreedte voor | 157 mm |
Spoorbreedte achter | 157 mm |
Massa rijklaar | 2330 kg |
Massa ledig voertuig | 2230 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 3300 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | - |
Wielophanging achter | - |
Vering voor | - |
Vering achter | - |
Remmen voor | - |
Remmen achter | - |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 22-01-2008 |
Eerste afgifte in Nederland | 22-01-2008 |
Laatste tenaamstelling | 22-02-2014 |

- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties