Kenteken Check schade:

vandaag 241 meldingen
laatste update: 05-11-2025
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: VFJ-24-J de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van VFJ-24-J.

Schademelding maken voor VFJ-24-J? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor VFJ-24-J zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met VFJ-24-J. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor VFJ-24-J zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.

Wij hebben 133.716 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MERCEDES-BENZ G 500

Toegevoegd op: 27 oktober 2025

Algemene informatie

Kenteken VFJ-24-J
Merk MERCEDES-BENZ
Model G 500
Kleur N.v.t.
Bouwjaar 08-11-2018
Nieuwprijs € 185.601
Brandstof Benzine
Vermogen 310 kW / 422 PK
0-100km/h 5,9 seconden
Importauto Ja
APK tot 08-11-2026

Motor en milieu

Vermogen 310 kW / 422 PK
Koppel Nm
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 3982cc
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot 263 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 15-10-2024 om 13:36
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 19-10-2022 om 13:04
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 27-10-2025
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 16-09-2022
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken VFJ-24-J Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door beweging van de deurkabelboom bij het openen en het sluiten van de deuren bestaat de kans dat de bedrading beschadigd.

Mogelijk gevolg
Diverse functie uitval zoals; het retentiesysteem dat bij een zijdelingse impact vertraagd kan afgaan, de voertuigpositie kan bij een noodoproep verkeerd zijn of de deur kan bij een ongeval mogelijk niet automatisch ontgrendelen. Hierdoor zal het risico op letsels van de inzittenden kunnen toenemen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De positionering van de kabelset van de voorste deuren worden gewijzigd of in geval van schade, wordt de kabel set vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.661
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het Advanced Emergency Braking System (AEBS) kan mogelijk gedeactiveerd worden.

Mogelijk gevolg
Bij een de-activering van het AEBS-systeem wordt een foutcode gegenereerd, waarop de bestuurder niet systematisch geïnformeerd word van de de-activatie van de AEBS.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een Mercedes-Benz dealer. In het kader van bovengenoemde maatregel zal de software van de AEBS geactualiseerd worden. .
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 102.870
Terugroepactie 1
Omschrijving
De schakelstand van de differentieelvergrendeling (slotactuatoren) wordt mogelijk niet herkend.

Mogelijk gevolg
In dit geval zou het voertuig niet meer met zekerheid kunnen herkennen of het sperdifferentieel geactiveerd is of niet, dit kan het onbedoeld uitschakelen van ESP en ABS worden veroorzaakt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen preventief de differentieel slotactuatoren controleren en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 12.239
Terugroepactie 1
Omschrijving
De kabelboom van de vooras kan tegen de oliekoeler doorschuren.

Mogelijk gevolg
Als de kabelboom beschadigd is dan kan de ABS en de ESP functie kan daardoor mogelijk niet goed werken of uitvallen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de kabelboom controleren en indien nodig vervangen. Eveneens wordt een schuurbeveiliging geïnstalleerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 36.638

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ G 500 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 43.112
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte -
Voertuig breedte 198 mm
Voertuig hoogte -
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 166 mm
Spoorbreedte achter 166 mm
Massa rijklaar 2579 kg
Massa ledig voertuig 2479 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 08-11-2018
Eerste afgifte in Nederland 17-02-2020
Laatste tenaamstelling 20-10-2022
VFJ-24-J
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport