Kenteken Check schade:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: 13-VFZ-4 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van 13-VFZ-4.
Schademelding maken voor 13-VFZ-4? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 13-VFZ-4 zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 13-VFZ-4. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor 13-VFZ-4 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.
Wij hebben 134.515 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(290.583)
- - PEUGEOT(159.959)
- - RENAULT(152.690)
- - OPEL(149.077)
- - FORD(144.928)
- - MERCEDES-BENZ(134.515)
- - TOYOTA(133.698)
- - BMW(126.000)
- - AUDI(103.762)
- - VOLVO(89.970)
- - CITROEN(89.504)
- - KIA(85.596)
- - FIAT(72.915)
- - HYUNDAI(62.946)
- - SEAT(57.067)
- - NISSAN(54.962)
- - SKODA(52.970)
- - SUZUKI(51.952)
- - MAZDA(37.943)
- - MINI(36.648)
- - MITSUBISHI(27.136)
- - TESLA(14.885)
- - DACIA(14.805)
- - LAND ROVER(13.427)
- - HONDA(13.291)
- - CHEVROLET(13.247)
- - PORSCHE(12.232)
- - ALFA ROMEO(11.140)
- - LYNK&CO(10.760)
- - DAIHATSU(8.007)
- - JEEP(7.432)
- - LEXUS(7.127)
- - SAAB(5.422)
- - JAGUAR(4.968)
- - MG(4.659)
- - CUPRA(4.232)
- - SUBARU(4.230)
- - SMART(3.967)
- - DODGE(3.188)
- - IVECO(3.123)
MERCEDES-BENZ ML 320 CDI
Algemene informatie
| Kenteken | 13-VFZ-4 |
| Merk | MERCEDES-BENZ |
| Model | ML 320 CDI |
| Kleur | N.v.t. |
| Bouwjaar | 24-02-2006 |
| Nieuwprijs | € 0 |
| Brandstof | Diesel |
| Vermogen | 165 kW / 225 PK |
| Importauto | Ja |
| APK tot | 22-11-2025 |
Motor en milieu
| Vermogen | 165 kW / 225 PK |
| Koppel | Nm |
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 2987cc |
| Verbruik stad | l/100km |
| Verbruik snelweg | l/100km |
| CO2-uitstoot | g/km |
| Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
APK goedgekeurd op: 25-10-2024 om 11:49
| Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
APK goedgekeurd na reparatie op: 24-10-2023 om 12:52
| Aandachtspunt 1 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
| Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
| Aandachtspunt 3 Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
APK goedgekeurd op: 15-11-2022 om 14:31
| Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
APK goedgekeurd na reparatie op: 17-11-2021 om 09:27
| Aandachtspunt 1 Veer gebroken of gescheurd |
| Aandachtspunt 2 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
| Aandachtspunt 3 Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
| Aandachtspunt 4 Remlicht werkt niet (goed) |
| Aandachtspunt 5 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
APK goedgekeurd na reparatie op: 04-11-2020 om 11:44
| Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
| Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
APK goedgekeurd na reparatie op: 15-11-2019 om 16:50
| Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
| Aandachtspunt 2 Kunststof remleiding geknikt |
| Aandachtspunt 3 Remslang ernstig misvormd |
| Aandachtspunt 4 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
APK goedgekeurd op: 22-11-2018 om 14:33
| Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
APK goedgekeurd op: 26-10-2017 om 16:59
| Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
| Aandachtspunt 2 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
APK goedgekeurd na reparatie op: 18-10-2016 om 15:47
| Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
| Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurhuis/-kogel dicht niet af |
Internet geschiedenis
| Website | Marktnet.nl |
| Datum | 16-10-2025 |
| Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
| KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
| Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
| Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
| Terugroepactie voor kenteken 13-VFZ-4 | Ja |
|
Omschrijving De remdrukversterker kan op de lasnaad doorroesten. Hierbij kan de verbinding met het rempedaal losraken. Mogelijk gevolg Uitvallen van de rembekrachtiging en het is mogelijk dat er niet meer geremd kan worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht niet meer met het voertuig te rijden totdat het voertuig is hersteld en contact op te nemen met de merkdealer voor het maken van een afspraak. De rembekrachtiger wordt dan gecontroleerd en als het nodig is wordt deze vervangen. |
| Probleem verholpen? | Niet verholpen |
| Aantal teruggeroepen: | 248.855 |
Importcheck (voorbeeld)
|
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ ML 320 CDI modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
| Importvoertuig | Ja |
| BPM bedrag | € 20.034 |
| Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
| Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
| Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
| Politie | Niet gestolen |
| VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
| RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
| Voertuig lengte | - |
| Voertuig breedte | 191 mm |
| Voertuig hoogte | - |
| Wielbasis | 2 mm |
| Spoorbreedte voor | 164 mm |
| Spoorbreedte achter | 164 mm |
| Massa rijklaar | 2235 kg |
| Massa ledig voertuig | 2135 kg |
| Toegestane max. massa voertuig | - |
| Maximale laadvermogen | - |
| Maximale dakbelasting | - |
| Aanhanger ongeremd | 750 kg |
| Aanhanger geremd | - |
| Maximale kogeldruk | - |
| Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
| Wielophanging voor | - |
| Wielophanging achter | - |
| Vering voor | - |
| Vering achter | - |
| Remmen voor | - |
| Remmen achter | - |
APK en historie
| Vervaldatum APK | Onbekend |
| Importauto | Ja |
| Eerste toelating op de wereld | 24-02-2006 |
| Eerste afgifte in Nederland | 06-04-2007 |
| Laatste tenaamstelling | 06-05-2019 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
terug naar resultaten