Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze HYUNDAI met kenteken: ZT-383-H de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide HYUNDAI rapport van ZT-383-H.
Schademelding maken voor ZT-383-H? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor ZT-383-H zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met ZT-383-H. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor ZT-383-H zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze HYUNDAI.
Wij hebben 33.949 HYUNDAI meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(157.911)
- - PEUGEOT(86.246)
- - RENAULT(82.832)
- - OPEL(81.704)
- - FORD(76.139)
- - MERCEDES-BENZ(75.354)
- - BMW(70.472)
- - TOYOTA(69.254)
- - AUDI(57.192)
- - CITROEN(47.886)
- - VOLVO(47.735)
- - KIA(43.797)
- - FIAT(39.921)
- - HYUNDAI(33.949)
- - SEAT(31.447)
- - NISSAN(29.503)
- - SUZUKI(27.530)
- - SKODA(27.363)
- - MINI(20.273)
- - MAZDA(20.009)
- - MITSUBISHI(14.691)
- - DACIA(7.720)
- - LAND ROVER(7.608)
- - CHEVROLET(7.606)
- - HONDA(7.279)
- - PORSCHE(7.071)
- - TESLA(6.885)
- - ALFA ROMEO(6.308)
- - LYNK&CO(4.884)
- - DAIHATSU(4.338)
- - LEXUS(3.820)
- - JEEP(3.672)
- - SAAB(3.156)
- - JAGUAR(3.046)
- - MG(2.475)
- - SMART(2.382)
- - SUBARU(2.347)
- - DODGE(1.892)
- - IVECO(1.561)
- - CUPRA(1.384)
HYUNDAI KONA
Algemene informatie
Kenteken | ZT-383-H |
Merk | HYUNDAI |
Model | KONA |
Kleur | Grijs |
Bouwjaar | 09-09-2019 |
Nieuwprijs | € 44.915 |
Brandstof | Elektriciteit |
0-100km/h | 7,6 seconden |
Topsnelheid | 167 km/h |
Importauto | Nee |
APK tot | 18-09-2025 |
Motor en milieu
Vermogen | kW / PK bij 395 rpm |
Koppel | 395 Nm |
Actieradius | 449 km km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Aandachtspunt 1 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 28-11-2024 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken ZT-383-H | Ja |
Omschrijving Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden. Mogelijk gevolg Bij kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte. Herstel De voertuigeigenaar wordt in 2 stappen geholpen. In de 1e brief moet iedere eigenaar naar de Hyundai dealer waar de laadcapaciteit softwarematig wordt beperkt tot 90%. Daarna zal gefaseerd iedere eigenaar worden aangeschreven om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar en de laadcapaciteit wordt weer teruggezet naar 100%. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 30.696 |
Omschrijving Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden. Mogelijk gevolg Bij een kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte. Herstel Zodra beschikbaar wordt iedere eigenaar benaderd om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar De laadcapaciteit die eerder naar 90% is gezet wordt teruggezet naar 100%. Voertuigen die tussen maart en augustus 2021 een nieuwe hoogspanningsaccu hebben gekregen worden nogmaals gecontoleerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 30.696 |
Omschrijving De controle unit van de hoogspanningsaccu werkt mogelijk niet juist. Mogelijk gevolg Door het niet tijdig melden van benodigde controle signalen van de hoogspanningsaccu kan een of meerdere accucellen beschadigd raken en doorbranden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het preventief controleren van de accumodules en indien nodig vervangen, Ook zal de software voor de hoogspanningsaccu controle unit aangepast worden |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 77.121 |
Omschrijving In de software van het ESP-systeem kan een storing optreden. Als gevolg werkt de electrische rem (IEB) dan niet. Mogelijk gevolg Voor het afremmen van het voertuig zal het rempedaal dan met meer kracht dan gewend moeten worden bediend. Dit wordt ook aangegeven met een controlelampje. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zal de software van het ESP-systeem overschrijven met een nieuwere versie. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 129.161 |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 4180 mm |
Voertuig breedte | 1800 mm |
Voertuig hoogte | 1570 mm |
Wielbasis | 2600 mm |
Spoorbreedte voor | 1575 mm |
Spoorbreedte achter | 1575 mm |
Massa rijklaar | 1760 kg |
Massa ledig voertuig | 1660 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | 80 kg |
Aanhanger ongeremd | - |
Aanhanger geremd | - |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | semi-onafh. |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Remmen voor | gev. schijven |
Remmen achter | gev. schijven |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 09-09-2019 |
Eerste afgifte in Nederland | 09-09-2019 |
Laatste tenaamstelling | 24-10-2024 |
Bandenmaten
Voorbanden | 215/55R17 |
215
55
R17
|
Achterbanden | 215/55R17 |
215
55
R17
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (215) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (55) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R17) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 17" (inch). |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties