Kenteken Check schade:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze FORD met kenteken: 46-XN-TK de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide FORD rapport van 46-XN-TK.
Schademelding maken voor 46-XN-TK? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 46-XN-TK zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 46-XN-TK. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor 46-XN-TK zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze FORD.
Wij hebben 143.370 FORD meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(287.828)
- - PEUGEOT(158.376)
- - RENAULT(151.278)
- - OPEL(147.617)
- - FORD(143.370)
- - MERCEDES-BENZ(133.293)
- - TOYOTA(132.128)
- - BMW(124.855)
- - AUDI(102.797)
- - VOLVO(89.036)
- - CITROEN(88.643)
- - KIA(84.643)
- - FIAT(72.261)
- - HYUNDAI(62.216)
- - SEAT(56.524)
- - NISSAN(54.397)
- - SKODA(52.347)
- - SUZUKI(51.385)
- - MAZDA(37.468)
- - MINI(36.286)
- - MITSUBISHI(26.848)
- - TESLA(14.754)
- - DACIA(14.642)
- - LAND ROVER(13.285)
- - CHEVROLET(13.139)
- - HONDA(13.131)
- - PORSCHE(12.130)
- - ALFA ROMEO(11.032)
- - LYNK&CO(10.602)
- - DAIHATSU(7.935)
- - JEEP(7.334)
- - LEXUS(7.036)
- - SAAB(5.372)
- - JAGUAR(4.929)
- - MG(4.616)
- - SUBARU(4.180)
- - CUPRA(4.144)
- - SMART(3.953)
- - DODGE(3.149)
- - IVECO(3.095)
FORD MUSTANG 4.0 V6
Algemene informatie
| Kenteken | 46-XN-TK |
| Merk | FORD |
| Model | MUSTANG 4.0 V6 |
| Kleur | Grijs |
| Bouwjaar | 20-12-2005 |
| Nieuwprijs | € 0 |
| Brandstof | Benzine |
| Vermogen | 157 kW / 214 PK |
| Importauto | Ja |
| APK tot | 30-04-2024 |
Motor en milieu
| Vermogen | 157 kW / 214 PK |
| Koppel | Nm |
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 4009cc |
| Verbruik stad | l/100km |
| Verbruik snelweg | l/100km |
| CO2-uitstoot | g/km |
| Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
APK goedgekeurd op: 30-03-2023 om 13:23
| Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
APK goedgekeurd op: 22-03-2022 om 14:28
| Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
APK goedgekeurd na reparatie op: 30-04-2021 om 14:51
| Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
| Aandachtspunt 2 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af |
| Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
APK goedgekeurd op: 20-04-2020 om 13:59
| Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
| Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
APK goedgekeurd op: 25-04-2019 om 13:21
| Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
APK goedgekeurd na reparatie op: 25-04-2018 om 13:53
| Aandachtspunt 1 Achterlicht werkt niet (goed) |
| Aandachtspunt 2 Mistlicht optisch signaal ontbreekt of defect |
APK goedgekeurd na reparatie op: 25-04-2017 om 09:58
| Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
| Aandachtspunt 2 Remlicht werkt niet (goed) |
APK gekeurd op: 26-04-2016 om 12:18
| Aandachtspunt 1 Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig |
Internet geschiedenis
| Website | Marktplaats.nl |
| Datum | 29-10-2023 |
| Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
| KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
| Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
| Website | Marktplaats.nl |
| Datum | 24-04-2023 |
| Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
| KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
| Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
| Website | Marktnet.nl |
| Datum | 31-03-2023 |
| Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
| KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
| Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
| Website | Marktplaats.nl |
| Datum | 22-09-2021 |
| Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
| KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
| Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
| Website | Marktnet.nl |
| Datum | 21-07-2021 |
| Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
| KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
| Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
| Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
| Terugroepactie voor kenteken 46-XN-TK | Ja |
|
Omschrijving Bij activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hie Mogelijk gevolg Losgeraakte metaaldeeltjes kunnen de inzittende verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
| Probleem verholpen? | Verholpen |
| Aantal teruggeroepen: | 25.000 |
|
Omschrijving Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
| Probleem verholpen? | Niet verholpen |
| Aantal teruggeroepen: | 3.188.755 |
|
Omschrijving Bij activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hie Mogelijk gevolg Losgeraakte metaaldeeltjes kunnen de inzittende verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
| Probleem verholpen? | Verholpen |
| Aantal teruggeroepen: | 25.000 |
|
Omschrijving Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
| Probleem verholpen? | Niet verholpen |
| Aantal teruggeroepen: | 3.188.755 |
|
Omschrijving Bij activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hie Mogelijk gevolg Losgeraakte metaaldeeltjes kunnen de inzittende verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
| Probleem verholpen? | Verholpen |
| Aantal teruggeroepen: | 25.000 |
|
Omschrijving Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
| Probleem verholpen? | Niet verholpen |
| Aantal teruggeroepen: | 3.188.755 |
|
Omschrijving Bij activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hie Mogelijk gevolg Losgeraakte metaaldeeltjes kunnen de inzittende verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
| Probleem verholpen? | Verholpen |
| Aantal teruggeroepen: | 25.000 |
|
Omschrijving Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
| Probleem verholpen? | Niet verholpen |
| Aantal teruggeroepen: | 3.188.755 |
|
Omschrijving Bij activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hie Mogelijk gevolg Losgeraakte metaaldeeltjes kunnen de inzittende verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
| Probleem verholpen? | Verholpen |
| Aantal teruggeroepen: | 25.000 |
|
Omschrijving Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
| Probleem verholpen? | Niet verholpen |
| Aantal teruggeroepen: | 3.188.755 |
|
Omschrijving Bij activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hie Mogelijk gevolg Losgeraakte metaaldeeltjes kunnen de inzittende verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
| Probleem verholpen? | Verholpen |
| Aantal teruggeroepen: | 25.000 |
|
Omschrijving Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
| Probleem verholpen? | Niet verholpen |
| Aantal teruggeroepen: | 3.188.755 |
|
Omschrijving Bij activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hie Mogelijk gevolg Losgeraakte metaaldeeltjes kunnen de inzittende verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
| Probleem verholpen? | Verholpen |
| Aantal teruggeroepen: | 25.000 |
|
Omschrijving Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
| Probleem verholpen? | Niet verholpen |
| Aantal teruggeroepen: | 3.188.755 |
Importcheck (voorbeeld)
|
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van FORD MUSTANG 4.0 V6 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
| Importvoertuig | Ja |
| BPM bedrag | € 4.967 |
| Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
| Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
| Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
| Politie | Niet gestolen |
| VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
| RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
| Voertuig lengte | - |
| Voertuig breedte | - |
| Voertuig hoogte | - |
| Wielbasis | 2 mm |
| Spoorbreedte voor | 160 mm |
| Spoorbreedte achter | 160 mm |
| Massa rijklaar | 1670 kg |
| Massa ledig voertuig | 1570 kg |
| Toegestane max. massa voertuig | - |
| Maximale laadvermogen | - |
| Maximale dakbelasting | - |
| Aanhanger ongeremd | - |
| Aanhanger geremd | - |
| Maximale kogeldruk | - |
| Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
| Wielophanging voor | - |
| Wielophanging achter | - |
| Vering voor | - |
| Vering achter | - |
| Remmen voor | - |
| Remmen achter | - |
APK en historie
| Vervaldatum APK | Onbekend |
| Importauto | Ja |
| Eerste toelating op de wereld | 20-12-2005 |
| Eerste afgifte in Nederland | 25-06-2010 |
| Laatste tenaamstelling | 29-03-2023 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
terug naar resultaten