Zoek op kenteken:

vandaag 123 meldingen
laatste update: 09-12-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze D-TEC met kenteken: OT-27-DT de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide D-TEC rapport van OT-27-DT.

Schademelding maken voor OT-27-DT? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor OT-27-DT zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met OT-27-DT. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor OT-27-DT zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze D-TEC.

D-TEC FLEXITRAILER

Toegevoegd op: 4 november 2024

Algemene informatie

Kenteken OT-27-DT
Merk D-TEC
Model FLEXITRAILER
Kleur N.v.t.
Bouwjaar 07-06-2013
Nieuwprijs € 0
Brandstof
Importauto Ja
APK tot 01-05-2025

Motor en milieu

Vermogen kW / PK
Koppel Nm
Aantal cilinders -
Cilinderinhoud -
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 01-05-2024 om 11:21
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
APK afgekeurd op: 15-04-2024 om 09:29
Aandachtspunt 1 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet)
Aandachtspunt 2 Retroreflector ontbreekt
APK afgekeurd op: 15-03-2024 om 09:57
Aandachtspunt 1 Remschijf vertoont slijtage met kans op breuk
Aandachtspunt 2 Gevaar losraken deel aan buitenzijde
Aandachtspunt 3 Achterlicht niet van gelijke grootte/sterkte/kleur
Aandachtspunt 4 Retroreflector ontbreekt
Aandachtspunt 5 Stadslicht werkt niet (goed)
Aandachtspunt 6 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Aandachtspunt 7 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
APK goedgekeurd op: 03-03-2023 om 08:48
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
APK goedgekeurd na reparatie op: 03-03-2022 om 14:59
Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Aandachtspunt 2 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect
Aandachtspunt 3 Stadslicht werkt niet (goed)

Internet geschiedenis

Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 04-11-2024
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken OT-27-DT Nee

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van D-TEC FLEXITRAILER modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag -
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte -
Voertuig breedte 255 mm
Voertuig hoogte -
Wielbasis -
Spoorbreedte voor -
Spoorbreedte achter -
Massa rijklaar -
Massa ledig voertuig 5163 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd -
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 07-06-2013
Eerste afgifte in Nederland 31-01-2022
Laatste tenaamstelling 31-01-2022
OT-27-DT
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport