Kenteken Check schade:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze CHEVROLET met kenteken: VL-NJ-83 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide CHEVROLET rapport van VL-NJ-83.
Schademelding maken voor VL-NJ-83? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor VL-NJ-83 zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met VL-NJ-83. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor VL-NJ-83 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze CHEVROLET.
Wij hebben 13.247 CHEVROLET meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(290.583)
- - PEUGEOT(159.959)
- - RENAULT(152.690)
- - OPEL(149.077)
- - FORD(144.928)
- - MERCEDES-BENZ(134.515)
- - TOYOTA(133.698)
- - BMW(126.000)
- - AUDI(103.762)
- - VOLVO(89.970)
- - CITROEN(89.504)
- - KIA(85.596)
- - FIAT(72.915)
- - HYUNDAI(62.946)
- - SEAT(57.067)
- - NISSAN(54.962)
- - SKODA(52.970)
- - SUZUKI(51.952)
- - MAZDA(37.943)
- - MINI(36.648)
- - MITSUBISHI(27.136)
- - TESLA(14.885)
- - DACIA(14.805)
- - LAND ROVER(13.427)
- - HONDA(13.291)
- - CHEVROLET(13.247)
- - PORSCHE(12.232)
- - ALFA ROMEO(11.140)
- - LYNK&CO(10.760)
- - DAIHATSU(8.007)
- - JEEP(7.432)
- - LEXUS(7.127)
- - SAAB(5.422)
- - JAGUAR(4.968)
- - MG(4.659)
- - CUPRA(4.232)
- - SUBARU(4.230)
- - SMART(3.967)
- - DODGE(3.188)
- - IVECO(3.123)
CHEVROLET S10 EXT.CAB FLEETSIDE P-U
Algemene informatie
| Kenteken | VL-NJ-83 |
| Merk | CHEVROLET |
| Model | S10 EXT.CAB FLEETSIDE P-U |
| Kleur | N.v.t. |
| Bouwjaar | 19-07-1996 |
| Nieuwprijs | € 0 |
| Brandstof | Benzine |
| Vermogen | 88 kW / 120 PK |
| Importauto | Ja |
| APK tot | 22-01-2025 |
Motor en milieu
| Vermogen | 88 kW / 120 PK |
| Koppel | Nm |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 2190cc |
| Verbruik stad | l/100km |
| Verbruik snelweg | l/100km |
| CO2-uitstoot | g/km |
| Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
APK goedgekeurd na reparatie op: 22-01-2024 om 14:48
| Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde |
| Aandachtspunt 2 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
| Aandachtspunt 3 Remverschil op 1 as te groot |
| Aandachtspunt 4 Dimlicht onjuist afgesteld |
APK goedgekeurd na reparatie op: 16-12-2022 om 10:01
| Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde |
| Aandachtspunt 2 Dimlicht onjuist afgesteld |
APK goedgekeurd na reparatie op: 13-01-2022 om 09:50
| Aandachtspunt 1 CO meer dan wettelijk toegestaan |
| Aandachtspunt 2 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
| Aandachtspunt 3 Dimlicht onjuist afgesteld |
| Aandachtspunt 4 Remlicht werkt niet (goed) |
| Aandachtspunt 5 Richtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
| Aandachtspunt 6 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
APK goedgekeurd na reparatie op: 10-08-2020 om 13:37
| Aandachtspunt 1 Remleiding door corrosie aangetast |
| Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
APK goedgekeurd na reparatie op: 09-08-2019 om 16:12
| Aandachtspunt 1 Roestschade dragende delen en verankeringen |
| Aandachtspunt 2 Accu ondeugdelijk bevestigd |
| Aandachtspunt 3 Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
APK goedgekeurd na reparatie op: 19-06-2018 om 16:05
| Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
| Aandachtspunt 2 Remverschil op 1 as te groot |
| Aandachtspunt 3 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
| Aandachtspunt 4 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
APK goedgekeurd op: 26-04-2017 om 10:17
| Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
APK gekeurd op: 02-05-2016 om 15:09
| Aandachtspunt 1 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
| Aandachtspunt 2 Aandrijving ondeugdelijk bevestigd |
| Aandachtspunt 3 Stofhoes fuseekogel dicht niet meer af |
| Aandachtspunt 4 Verplicht licht/retroreflector niet vlgs voorschrift |
Internet geschiedenis
| Website | Marktplaats.nl |
| Datum | 26-05-2024 |
| Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
| KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
| Aantal foto's | 0 (bekijk alle foto's) |
| Website | Marktplaats.nl |
| Datum | 24-12-2021 |
| Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
| KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
| Aantal foto's | 14 (bekijk alle foto's) |
| Website | Marktnet.nl |
| Datum | 22-12-2021 |
| Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
| KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
| Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
| Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
| Terugroepactie voor kenteken VL-NJ-83 | Nee |
Importcheck (voorbeeld)
|
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van CHEVROLET S10 EXT.CAB FLEETSIDE P-U modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
| Importvoertuig | Ja |
| BPM bedrag | - |
| Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
| Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
| Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
| Politie | Niet gestolen |
| VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
| RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
| Voertuig lengte | - |
| Voertuig breedte | 173 mm |
| Voertuig hoogte | - |
| Wielbasis | 3 mm |
| Spoorbreedte voor | 140 mm |
| Spoorbreedte achter | 140 mm |
| Massa rijklaar | 1560 kg |
| Massa ledig voertuig | 1460 kg |
| Toegestane max. massa voertuig | - |
| Maximale laadvermogen | - |
| Maximale dakbelasting | - |
| Aanhanger ongeremd | 454 kg |
| Aanhanger geremd | 1800 kg |
| Maximale kogeldruk | - |
| Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
| Wielophanging voor | - |
| Wielophanging achter | - |
| Vering voor | - |
| Vering achter | - |
| Remmen voor | - |
| Remmen achter | - |
APK en historie
| Vervaldatum APK | Onbekend |
| Importauto | Ja |
| Eerste toelating op de wereld | 19-07-1996 |
| Eerste afgifte in Nederland | 09-03-1998 |
| Laatste tenaamstelling | 18-05-2024 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
terug naar resultaten