Kenteken Check schade:

vandaag 30 meldingen
laatste update: 21-12-2025
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze BMW met kenteken: 56-JLP-2 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide BMW rapport van 56-JLP-2.

Schademelding maken voor 56-JLP-2? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 56-JLP-2 zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 56-JLP-2. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 56-JLP-2 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze BMW.

Wij hebben 132.531 BMW meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

BMW 328 CI

Toegevoegd op: 14 november 2025

Algemene informatie

Kenteken 56-JLP-2
Merk BMW
Model 328 CI
Kleur Blauw
Bouwjaar 06-10-1999
Nieuwprijs € 0
Brandstof Benzine
Vermogen 142 kW / 193 PK
0-100km/h 8,1 seconden
Topsnelheid 237 km/h
Importauto Ja
APK tot 02-04-2026

Motor en milieu

Vermogen 142 kW / 193 PK
Koppel Nm
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2793cc
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 25-02-2025 om 13:51
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 02-04-2024 om 16:33
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
Aandachtspunt 2 Remleiding door corrosie aangetast
APK goedgekeurd na reparatie op: 14-03-2023 om 14:33
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel
APK goedgekeurd na reparatie op: 25-03-2022 om 13:03
Aandachtspunt 1 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd
Aandachtspunt 2 Achterlicht lichtoppervlak > 25% afgenomen
APK goedgekeurd op: 17-03-2021 om 11:45
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 16-03-2020 om 12:12
Aandachtspunt 1 Bandenspanning op 1 as niet gelijk
Aandachtspunt 2 Waarschuwingsinrichting airbagsysteem geeft defect aan
Aandachtspunt 3 Dimlicht onjuist afgesteld
APK goedgekeurd na reparatie op: 29-01-2019 om 15:46
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel
Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
APK goedgekeurd na reparatie op: 16-03-2018 om 16:42
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde
APK goedgekeurd op: 02-02-2017 om 09:31
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK gekeurd op: 09-03-2016 om 10:21
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd
Aandachtspunt 2 Onvoldoende remvoering aanwezig

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 56-JLP-2 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te

Mogelijk gevolg
Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 1.200.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De gasgenerator van de bestuurdersairbag kan vanwege de mogelijkheid van inwerking van vocht en vero

Mogelijk gevolg
Geen of niet voldoende bescherming bieden en verwonden van de bestuurder en andere inzittenden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de productieco
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 417.898
Terugroepactie 1
Omschrijving
De gasgenerator van de bestuurdersairbag kan vanwege de mogelijkheid van inwerking van vocht en vero

Mogelijk gevolg
Geen of niet voldoende bescherming bieden en verwonden van de bestuurder en andere inzittenden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de productieco
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 271.277
Terugroepactie 1
Omschrijving
In het geval dat de passagiersairbag al was vervangen, kan de gasgenerator na enkele jaren alsnog defect raken als gevolg van schommelingen in vochtigheid en temperatuur.

Mogelijk gevolg
Het is niet uitgesloten dat wanneer een airbag vrijkomt na een botsing, de druk in de gasgenerator te hoog is, de gasgenerator barst en rondvliegende metalen onderdelen ernstig of in extreme gevallen dodelijk letsel veroorzaken.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbag vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 777.593

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van BMW 328 CI modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 10.885
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte -
Voertuig breedte -
Voertuig hoogte -
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 149 mm
Spoorbreedte achter 146 mm
Massa rijklaar 1550 kg
Massa ledig voertuig 1450 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 730 kg
Aanhanger geremd 1700 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 06-10-1999
Eerste afgifte in Nederland 25-06-2009
Laatste tenaamstelling 13-04-2011
56-JLP-2
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport